Coconut Shake Original Klebang Melaka

by - 8:54 PG

Pada hari Ahad yang lalu,saya dan keluarga telah ke Melaka untuk menghadiri jemputan majlis perkahwinan.Dalam masa yang sama kami merancang untuk ke kedai cermin mata di Sungai Udang untuk buat cermin mata lah,tak kan tak paham-paham lagi.Maklumlah saya jenis yang melekat dengan laptop dan phone,habis dah rabun jauh dan rabun silau(yang silau tu keturunan).

Selepas dari majlis perkahwinan,kami menuju ke Kedai cermin mata di Sungai Udang tu.Dalam perjalanan kami singgah di Klebang Original Coconut Shake.Sebelum ni kami dah pernah pergi.Saje singgah.


Orang beratur bukan main panjang nak take away diorang punya coconut shake sampai kena jaga dengan RELA



Pintu gerbang untuk masuk ke tempat parkingnya


Bukan main ramai orang yang datang nak minum coconut shake ni





Selepas itu,kami singgah pula di Masjid Kampung Kling untuk menunaikan kewajipan kami


Inilah dia kedai cermin matanya.Namanya Future Optic SDN. BHD. Ni alamat dan no. telefonnya

41 Jalan PSU 2 Plaza Sungai Udang, Sungai UdangMelaka
06-351 7954

Sebenarnya saya buat cermin mata di sini kerana ianya jauh lebih murah berbanding di KL.Kalau korang tak duduk kat Melaka jangan risau mereka akan poskan cermin mata dalam masa seminggu.So,kerja korang hanyalah menunggu.Kalau nak cari tapi tak tahu jalan bolehlah guna aplikasi Waze.Mesti dia tahu.Tak pun korang tanyalah Encik Google


Ni dia rupa cermin mata yang saya pilih dan inilah rupa saya bila becermin mata


Sebelum pulang kami singgah solat di R&R Beranang di Lebuhraya LEKAS

You May Also Like

0 ulasan