Lazada sememangnya bukan penipu

by - 11:02 PG

Baru-baru ni,admin jalan-jalan baca blog orang lain.Sampai satu blog tu,dia ada iklan pasal Lazada ni.Admin tak minat dengan iklan macam ni.Jadi admin pun tekan lah close.Tiba-tiba dia bawak admin pergi laman web Lazada lah pulak.Tengok-tengok ada Mega Raya Sale.Admin pun tengok-tengoklah.Selepas itu,admin berjumpa dengan jam idaman yang admin nak sangat dan dia ada SALE!

Daripada RM99 jadi RM29 je!Jadi admin pun belilah.Campur dengan kos delivery(RM15)semuanya jadi RM44.Admin order 17 Julai.



Inilah jamnya.


Servis Lazada dah meningkat!Sekarang mereka lebih cekap dan efisyen.Tengoklah,daripada hari order hingga penghantaran hanya mengambil masa 3 hari.


Barang admin dihantar oleh syarikat kurier Ta-Q-Bin yang ada gambar kucing comel tu.


Inilah dia isinya.Jam idaman admin.


Tahniah Lazada.Tengoklah,mereka balut dengan kemas.


Jam dan resit.


Inilah rupanya jam yang admin nak sangat tu.Cantikkan?!


 Ini jam yang admin pakai sebelum beli jam yang kat atas tu.


Ini gambar perjalannan delivery yang hanya mengambil masa 3 hari bekerja(tak termasuk sabtu&ahad.Kalau campur jadinya 5 hari.Kira cepatlah sebab waktu beli tu dia tulis 5-8 hari bekerja.

Jadi,kesimpulannya Lazada bukan penipu dan admin amat menyarankan pembaca semua untuk membeli belah di Lazada.Oh ye,lagi satu jangan risau sebab Lazada menawarkan COD(Cash on delivery).Admin juga menyarankan pembaca beli jam ni sebab dia sangat stylo dan gempak.

You May Also Like

0 ulasan